vrtani do hliniku (domacky)

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Březen 18 10:48:43 CET 2006

At 10:14 18.3.2006 +0100, Aigor wrote:
>Jsem sice kdysi davno vyuceny obrabec kovu, ale o chlazeni hliniku lihem slysim
>poprve. V cem je to lepsi nez emulze/vzduch ?

To je stara znama vec. Nevim proc, ale funguje to fakt dobre. Ja si myslim,
ze jeden z duvodu bude rychle odparovani lihu a tim ucinne chlazeni.
Kazdopadne to beru jako fakt, ze to funguje a pouzivam to jak na vrtani, tak
na frezovani. Mam ruzne emulze a rezne oleje, ale na hlinik je lih
neprekonatelny...

>Pokud mluvime o domacich podminkach, stojanovou vrtacku nahodim na nejvyssi
>otacky a horky lih bude nacakany vsude okolo, docela zive vidim jak se muze
>vznitit a pak bude veselo :-(

Jeste se mi to nestalo a to obrabim hlinik dost casto...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz