tusb6250

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Březen 18 08:56:17 CET 2006

Predevcirem jsem hledal prvni informace o tomto chipu a kvuli firmwaru
je to trosku problem. Narazil jsem na jednu konferu kde by ty zdrojaky
mely byt ke stazeni, ale je nutne se prihlasit a mit dostatecny pocet
bodu.Jinde jsem na ne nenarazil, ale zas tak dlouho jsem to nehledal.
http://edaboard.com/viewtopic.php?p=334165  (druhy prispevek - kdyby to
nekdo stahnul, tak bych se na to rad podival)
Jednou tu nekdo psal ze v Elektronika Praktyczna vysel jakysi podrobny
navod s TUSB6250, ale uz jsme se nedostali k tomu v ktere to bylo. Mel
jsem predstavu ze bych pouzil TUSB6250 jako rychly zpusob pristupu do PC
pres USB, ale zase bych musel na strane sveho zarizeni simulovat ATA a
to je pro me moc slozity.
Tosa