ATX zdroj

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Březen 17 17:43:03 CET 2006

17.3.2006, 17:32:16

Je-li starsi neopravovat-vaschle elyty. Ja si ze zdr. cenim hlavne
odrusovacich prvku, civek, jader-traf, chladicu a vyk.diod(mohou byt v
haji)

U noveho zkontrolujte spin. T. Byvaji casto v haji, ale nekdy jako
sekundarni zavada. Jednou jsem mel zdroj na kterem odesel T. protoze
se uvolnil sroub kterym byl pritazen k chladici, a spatne chlazeni
udelalo sve. Po vymene a doplneni perovych podlozek na vsechny srouby
slapal jeste 2 roky nez sel i s komplem do sklepa.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz