Re: Jak složite je postavit ohmeter pro mereni vekych odporu ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Březen 17 17:24:01 CET 2006

17.3.2006, 17:00:20

OZ TLC27L2 s typ. vst.I 0.1pA je v katalogu u Chobotu za par
stribrnych. Hrubym odhadem: skoro kazde zapojeni ohmetru s OZ by s
timto obvodem mohlo davat presnost 1% pokud uhlidate svodove proudy na
plosnaku (bylo v konfere nedavno)
2.moznost: ref.zdroj 10V mereny R v ser. se snimacim cca 1G(100ks 10M
SMD), napeti na snimaci pres sledovac s tim TLC27L2 do meraku,
skutecnou hodnotu dopocitat v PeCce. Vyhoda oproti predchozimu je v
celkove jednodusi strukture, bude snazsi sestavovat korekcni
rovnice a jestli dobre pocitam pouze jeden svodove kriticky uzek +IN_OZ

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz