OT: Mazani HDD

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Březen 17 13:52:38 CET 2006

Mozne to neni taky bych rekl . Spis to myslel tak ze smazane data prepsane
nebyla nebo proste sektory na kterych byly zustaly nahodou neprepsane .
Nicmene to R-Studio je vyborne muzu doporucit nikoliv vsak samospasitelne .
Jakmile ty sektory prepisete obnovite jenom ty data ktere na ne byly
posledne zapsane .

Me se naposled podarilo prijit o cca 300gb dat tim , ze jsem na PC s S-ATA 2
diskem, ktery byl SLAVE a MASTER byl normalni P ATA disk ,  pustil jenom
SETUP  WIN XP . Samozrejme ten S-ATA spatne rozeznaly a ac jsem nic
nezapisoval ani neinstaloval vlezl jsem v tom setupu jenom tam kde jde videt
rozdeleni jednotlivych disku tak data byly poskozeny . Asi na to zkusil neco
zapsat a sup zrovna to MBR .

snehulak