oscilator rizeny gps

Jozef Racek jozef.racek@unit.sk
Čtvrtek Březen 16 12:33:37 CET 2006

Od sekundovych pulzov by som to nerobil - v pomere k porovanvacim
frekvenciam je aj chyba, fazovy sum a pod.
teoreticky je o trochu lepsie zavesenie na nosnu, teda na 77.5 kHz ( ak
si to spravne pamatam. ) Tato frekvencia je rovnako
odvodena od cezioveho normalu, takze stabilita a presnost je tam ...dobra...

Dodo