OT: Nastroje na frezovani DPS

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Březen 16 12:28:26 CET 2006

Libor Kavan napsal(a):

> Jde to obema typy...

Nevim jak to presne vypada ale hloubku zanoreni si preci nemuzu jen tak
volit, budu se snazit odstranit pouze med, nebo mam spatnou predstavu?

> Jooo,  a ja umim takovou frezu i zlomit :-))) To pak clovek bije hlavou o
> zed a nadava si do debilu :-)

Me se to prave povede dost casto, protoze s tim zas tak moc nedelam.
Nastesti frezujeme jen sklolaminat a balzu, takze frezy stoji pod 200Kc.
Proto mi prijdou ty ceny trosku mimo, ale asi to je jen o zvyk.

Tosa