Rele: Re: DDS - nakup u Amteku

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 16 11:53:36 CET 2006

Dat daju, ale chyba merania bude umerna namahe vynalozenej kalibracii
celeho retazca :-) Niektore parametre ako napriklad prisposobenie na
vstupe (ach ako neznasam pojem PSV) sa s tym odmerat neda vobec.
Vektorovym analyzatorom sieti sa da vsetko okolite prostredie okrem
meraneho objektu vynat z merania, takze to co vam ukazuje pristroj bude
pravda.
Pri merani na kolene si budete musiet predstavit chybovy model pri
merani dvojportu a urobit aspon orientacnu kalibraciu (t.j. potlacit
utlm kablov ~1dB, potlacit neprisposobnie celeho retazca lahko jednotky
6dB, potlacit presluchy (dobre rele vam moze vyjst uplne naprd koli
zlemu usporiadaniu merania) a podobne).
Rele Omron som vam preto zmeral. Ak mi poslete ine tak ich rad zmeriam a
vysledky dam na stranku. Myslim ze to boli rele Fujitsu (alebo sa
mylim?) co som videl a mali by mat podobne parametre.
b.