krystal 60 MHz

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Březen 16 09:57:34 CET 2006

Nebo 20Mhz krystal ze stare sitove karty na 3. harmonicke....

3. harmonicka bude silnejsi nez 5. A podle pripojeni k obvodu sitove karty
lze predpokladat ze 20Mhz bude zakladni frekvence..

pokud nemate starych sitovych karet dostatek, tak se zastavte.. :-)

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Vladimír Anděl" <vaelektronik@mirnet.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 16, 2006 8:30 AM
Subject: Re: krystal 60 MHz

No vyborne, zkusim to. Jinak kdysi jsem mel problemy s krystaly 24 MHz u
procesoru. Byly nasobkove a musel jsem k nim davat LC obvod. Pak (uz pred
mnoha lety) se v GM objevily krystaly 24 MHz fund a ty jdou bez problemu jen
se dvema kondy. Jak se divam, maji tam
http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=131-097&lk=&sk=&pict=&jaz=
jen ten fund, ten nasobkovy zrusili.

Andel