PIC aplikace

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Březen 16 09:50:23 CET 2006

Zdravicko.

Pokud jde o PIC, ktery nemusi skoro nic umet a ma mit hodne vyvodu, pak
jsou prima PIC16F72 a PIC16F74, protoze jsou lacine.

K Vasemu zapojeni (mimo vyhrad kolegu) mam to, ze u PIC16F84 je reseni
resetu jen odporem z napajeni do /MCLR velice nestastne. Mrknete na
MCP1XX, ktere maji i v GME a mate o reset postarano za par malo kacek.

Novejsi PIC maji BOD, ktery pri podpeti PIC zresetuje a i proto se
vyplati pouzivat novejsi PIC - odpadaji starosti s resetem. Verte mi, ze
je velice neprijemne, kdyz Vam na desce zustava nejakych par desetin
voltu (ktere uz nic nechce sezrat) docela dlouho a pak po pripojeni
napajeni nemusi nekdy dojit k resetu. Proste pokud uz nutne pouzijete
starsi PIC bez BOD (BOR), korektne mu osetrete /MCLR vyvod.

Nakonec muzete prijit hodit i o tomto rec v sobotu 18.3. do Safarikova
2, Praha 2. Mame setkani a proste se sejde par lidi a bude se kecat o
vsem moznem i nemoznem :). Kdy a kde je na: http://www.siliconbrain.biz/ .

Jiri Bezstarosti