PIC aplikace

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Březen 16 09:23:41 CET 2006

Eeeee? Jako ze se vam jiny nevejde do programovaci patice? Dyt dnes maji
vsechny PICy ICSP, proste si z programatoru vytahnete tech 5 dratu a
naprogramujete cokoliv. Ja treba vetsinu aplikaci nejdriv delam na
kontaktnim poli, takze tam vrazim procesor, podle datasheetu do nej napicham
piny z programatoru a jedeeeem. A nebo se podivejte na reseni primo od
J.Bestarosti, viz http://www.bezstarosti.cz/elec/picprog/picprog.htm,
odstavec "Malá finta se ZIF paticí.".

Dusan Dolezal