krystal 60 MHz

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Březen 16 08:45:04 CET 2006

Musim potvrdit to co psal p.Cihak. Svara nedavno nekomu preladoval VRku
na sdilene kmitocty (tusim, ze kolem 78MHz) - byla to VRka s krystalovou
ustrednou (co kanal to jeden krystal) a pouzival na to obycejne krystalu
za par penez rozkmitane na harmonickych. Rikal ze vsechny krystaly
kmitaly spolehlive na 3. harmonicke a vetsina bezproblemove na 5.
harmonicke.

RadekCX