OT: SMS undelete

pyrin pyrin@volny.cz
Čtvrtek Březen 16 07:49:57 CET 2006

A už se Vám stalo to, že byste si objednali datové služby u EUROTELU a oni
Vám dali 3 čísla (hovorové, faxové a datové) a po více jak dvou měsících, že
u nich je vše v pořádku se nedalo na datové číslo dovolat a akorát to dávalo
tón, že volané číslo neexistuje ? Po těch dvou měsících jsem vzal SIM kartu
a zašel do EUROTELU a říkám pánovi, jak je možný, že se na číslo nemohu
dovolat z modemu na pevné lince ani z aparátu ani z jiného GSM modemu a on
na to, že prej máme špatnej modem. Tak jsem mu dal kartu a říkám, tak si jí
prověřte. Zasunul ji do čehosi a najednou sklopil uši, protože opravdu
hlásila, že číslo neexistuje a po té dokonce zjistil, že nám přidělené číslo
přidělili ještě jednomu zákazníkovi.
To by mne docela zajímalo, jak je taková věc možná.
A další zajímavost byla, že na další čísla šlo datově volat jen z GSM modemu
i jiných operátorů, ale ne z pevné linky.
To je správnej nepořádek.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Aigor" <Aigor@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 15, 2006 10:13 PM
Subject: Re: OT: SMS undelete

Samozřejmě vidí, ale jsou školeni na to, aby u technicky nevzdělaných
zákazníků
vzbudili dojem, že co jim neřeknu to neví. Ono to má i několik dalších
důvodů,
které snad ani nemusím vysvětlovat.
Nicméně mě to skoro uráží. V dnešní době kdy každý vidí moje číslo a můj
operátor ho po mě vyžaduje diktovat do sluchátka, protože ho "neví" :-(

Aigor