krystal 60 MHz

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Březen 16 07:48:32 CET 2006

Toto byl ten zborník, ze kterého jsem tenkrát čerpal. Taky jsem to zkoušel
použít pro transvertor na 1296MHz (to bylo to moje "trošku násobit"). Po
vynásobení to cestovalo o stovky Hz za několik málo minut. V podstatě to
nebylo schopné udržet kmitočet během jedné relace. Tedy pro uvažovaný účel
zcela nevhodné. O nízkošumovosti lze taky s úspěchem pochybovat. Použitelné
by to snad bylo pro nějakou nenáročnou FM staničku.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Subject: Re: krystal 60 MHz

Stabilita byla otřesná.....     no fuj, u oscilátoru.....
Pak tedy nechápu, jak tyhle oscilátory někdo používá tak jak je uvedeno
zde ( navíc doladěné změnou napájecího napětí ...fuj...)
Že by to byla až taková blbost?

http://web.quick.cz/solemon/osc/osc.jpg
http://web.quick.cz/solemon/osc/osc2.jpg
http://web.quick.cz/solemon/osc/osc3.jpg

Jinak ke krystalu - jak jsem nabízel ten oscilátor - v některých
oscilátorech bývá pouze výbrus krystalu na vývodech, v některých pak
celý krystal v miniaturním pouzdru....