OT: Jak sundat sklicidlo vrtacky?

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Březen 16 07:25:57 CET 2006

Kdyz se vyjadrim k tride beznych vrtacek, u kterych sklicidla normalne
sundavam, tak je sklicidlo nasroubovano na hrideli - normalni zavit a uvnitr
je posichrovano sroubem s nenormalnim zavitem (levym). Takze vysroubovat
vnitrni sroub, pak vezmu klicku, vrazim do diry ve sklicidle a majznu do
toho kladivem. Ten posledni bod bez zaruky, nikomu novou vrtacku kvuli
ohnute hrideli kupovat nebudu! ale ja s tim zatim nemel problem.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Thursday, March 16, 2006 7:08 AM
To: HW-news
Subject: Re:OT: Jak sundat sklicidlo vrtacky?

Mel jsem vrtacku Narex Combi a tam bylo sklicidlo nasunuto na kuzelovy konec
hridele. Uvnitr sklicidla byl imbus sroub
ktery kdyz se utahoval a sklicidlo se pridrzelo aby se netocilo s nim,
odtlacil sklicidlo od hridele - to kdyz se vrtacka
 mela pridelat jako pohon nejakeho nastavce, treba pily.
Problem byl v tom, ze kdyz jsem to sklicidlo jednou sundal tak uz nikdy
poradne nedrzelo a padalo.
 Tak jsem si nechal vrtacku predelat a sklicidlo (musel jsem si koupit jine)
se na hridel nasroubovalo.
Ta vrtacka byla jednosmerna, nevim jak je sklicidlo uchyceno na vrtackach, u
kterych se muze prepinat
smer otaceni.
Mozna se vratili k tomu kuzelu - to by mohlo vysvetlit ten sroub uvnitr
sklicidla.