Re:OT: Jak sundat sklicidlo vrtacky?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Březen 16 07:07:44 CET 2006

Mel jsem vrtacku Narex Combi a tam bylo sklicidlo nasunuto na kuzelovy konec hridele. Uvnitr sklicidla byl imbus sroub
ktery kdyz se utahoval a sklicidlo se pridrzelo aby se netocilo s nim, odtlacil sklicidlo od hridele - to kdyz se vrtacka
 mela pridelat jako pohon nejakeho nastavce, treba pily.
Problem byl v tom, ze kdyz jsem to sklicidlo jednou sundal tak uz nikdy poradne nedrzelo a padalo.
 Tak jsem si nechal vrtacku predelat a sklicidlo (musel jsem si koupit jine) se na hridel nasroubovalo.
Ta vrtacka byla jednosmerna, nevim jak je sklicidlo uchyceno na vrtackach, u kterych se muze prepinat
smer otaceni.
Mozna se vratili k tomu kuzelu - to by mohlo vysvetlit ten sroub uvnitr sklicidla.