kabel utp prumyslovy kde koupit

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Březen 15 21:04:03 CET 2006

FTP je stinen hlinikovou folii (Foiled Twisted pair)
Zpravidla je stineni jen okolo kabelu jako celku.
STP Shielded Twisted pair - stineni jednotlivych paru, a to zpravidla
opletem. Nekdy jeste i celkove stineni kabelu.

Ruzni vyrobci to maji ruzne, panuje v tom dost chaos. Blize viz napriklad:
http://en.wikipedia.org/wiki/Twisted_pair

Jakub Serych