Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Středa Březen 15 20:07:48 CET 2006

Zdravim,

Panove, zapomínáte na to, ze ne každý a ne vsude mají lede dostupny staly
pristup k mail konfere. Ja sam jsem ji roky tahal pres vytacenou lajnu a
POP3 a velmi mi to vyhovovalo a i ted, kdyz mam ADSL, tak jsem stale pro
POP3, protože si to proste stahnu během momentu vsechno najednou a muzu
hezky proklize a tridit jak se mi zlibi.

Nakonec to same muzete prece delat ve svých postovnich schrankach s web
interface, ne?

Urcite by bylo super mit www rozhrani ke konferes parametry, jake si kdo
vysni, jako tresnicku na dortu, ale ten POP3 mi je proste milejsi a vidim,
ze www pristup velmi casto adi Ti, kteří nezvládají ani vlastniho mail
klienta:), coz doufam neni asi duvod zdejsiho vzoru populace:).

S pozdravem,
                Marek Pavlu