Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Vít Olmr konference@HW.cz
Středa Březen 15 15:10:01 CET 2006

V zadnem pripade nedojde k prechodu JEN na WWW rozhrani.

Ale rada lidi konferu stejne kontinualne necte, naopak je zajimaji jen
nektera temata a stve je prijimat 100mailu denne. A takovych je vetsina.
Uznavam, ze pokud mam problem, potrebuji radu obvykle ryche a pak je e-mail
nejjednoduzsi a nejpruznejsi reseni. Nicmene Mailman rozesila kazdy mail
500krat a ruku na srdce, kolik je zde aktivnich diskutujicich, kteri
pozaduji dorucovani mailem? 60?

Archiv ma nyni pres 2.5GB a nalezt v nem pozadovanou informaci je problem,
proc tedy nezkusit moznost fulltextu, byt treba pres WWW rozhrani?

Vzhledem k tomu, jak vstricne se dnes zachoval Marek Peca pri staveni
archivu na nohy, jsem monmentalne naklonen vice te variante s news serverem,
ktera by mohla poskytnout prave ten zminovany komfort pouzivani vsem vrstvam
konferujicich a pritom mit nejjednoduzsi reseni, ale o tom je momentalne
opravdu brzo diskutovat. Prinejmensim do prazdnin opravdu vse zustane BEZE
zmen :)

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759