Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Březen 15 13:55:21 CET 2006

Kdyz nemate POP3 tak je jasne, ze je pro vas www lepsi.

Pro toho kdo ho ma a trochu si pohraje s nastavenim mailoveho klienta
je zase lepsi mail. (Nebo aspon pro mne, abych prilis nezobecnoval.)

Ales Prochaska