Re:Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Igor Sedlák Aigor@seznam.cz
Středa Březen 15 13:45:58 CET 2006

Take jsem nemohl za zacatku prijit na chut WWW konferencim, ale ted mam nazor presne opacny.
+ i kdyz vam vypadne posta, o nic neprijdete
+ kdykoliv neni problem si thread jednoduse dohledat, doplnit, zobrazit pro tisk,..
+ muzete prispivat i cist odkudkoliv
+ neni problem udelat anketu, hlasovani, hodnoceni,..
+ neni nutne zahlcovat postu prilohami, ty zustanou na WWW a jsou pouzitelne pro kazdeho
+ pristup pres mail je mozne klidne spojit (viz napr. grafika.cz)

Navic napr. my mame v praci zakazany POP3, takze poslani prispevku do konfery jedine pres webmail je dost opruz.
I kvuli spamum se nove www konference dost rozmahaji (vidim to na svem mailboxu, klasika pomale mizi), a zatim me to vyhovuje.
Projdu nazvy temat, co me zajima nakouknu, oznacim preposilani, vyhledam neprectene/nove od posledni navstevy,... o tom si muzu na klasicke poste nechat jen zdat.