Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Březen 15 13:45:35 CET 2006

   Proboha www rozhrani neeeeeeeee!

Jako alternativni klidne ale jsem pro zachovani mailove verze -
cist, odpovidat, zakladat thready musi jit mailem, jinak to bude stat
za starou backoru. V mailove verzi lze ocima proletnout 2 zpravy za
sekundu, ve www se uklikam a ucekam nez si prectu jedinou.

Ales Prochaska