Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Březen 15 11:54:34 CET 2006

> Protoze Mailman je ve stavajici podobe tezko udrzitelny, rozhodujeme
> se nyni v zasade nad dvema moznostmi - Klasickym news serverem nebo
> WWW rozhranim s moznosti nechat si maily zasilat postou (vetsima lidi
>  stejne nestoji o stovky e-mailu a www rozhrani budou mit radeji).

Kdyz uz se to tu nakouslo... Ja jsem rozhodne pro zachovani mailove
konference podobne te jaka je ted. Jsou 2 konference a jedno diskusni
forum, ktere by me celkem zajimaly ale jsou prave pouze webove a tak se
tam dostanu jen zridka a spoustu veci ani nepostrehnu. A to je tam proti
teto konferneci je tam provoz velmi maly (par prispevku denne). Neni tam
ani moznost zasilani mailem.

Pavel