RE: OT: SMS undelete

Igor Sedlák Aigor@seznam.cz
Středa Březen 15 11:45:29 CET 2006

SMS se u operátora ne přímo archivují, ale ukládají do odesílacích front, kde zůstávají z technických důvodů i "nějakou blíže nespecifikovanou dobu" po odeslání.

1) k těmto datům se dostane POUZE administrátor
2) oficiální možnost je získat neexistuje
3) linka podpory o těchto věcech nemá tušení a i kdyby měla, je školená heslem "zapírat, zapírat, zapírat"

OT: Osobně mě vždy pobavilo, když na Oskarlince mě slečna na druhém konci přesvědčovala, že nevidí ani číslo z kterého jí volám. Nebýt toho, že jsem měl možnost nakouknout do zákulisí školení a provozu těchto operátorek, asi bych jí to měl hodně za zlé..