OT: SMS undelete

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Středa Březen 15 09:07:21 CET 2006

To jsem zkusil - na infolince mi operator rekl (T-mobile), ze nic
nearchivuji a na muj argument, ze vim o zakone, ktery to narizuje rekl, ze
archivuji pouze cisla a delky hovoru (neverim mu ani slovo) :-(
Zkusil jsem soft z http://vidstrom.net ve spolupraci se cteckou OmniKey, ale
nebyl jsem uspesny. Jde o mobil Siemens A50, takze nevim, jestli SMS byla na
SIM karte, nebo v telefonu - neznam algoritmy, co je plnene nejdrive... Nema
nekdo zkusenost s nejakym servisnim nastrojem na Siemensy a s jeho
moznostmi?
Pavel Brychta