Jeste ochrana v obchodech

Jozef Racek jozef.racek@unit.sk
Středa Březen 15 08:45:10 CET 2006

Reaguje to na LC obvody.
Obycajne sa to da rozhukat napr. vhodne stocenou predlzovackou, alebo
kablom.
Dost bezne rozhukavam pri prechode s notebookom ( mam v tej taske
stocenych mnozstvo kablov - seriove, napajacie, USB, ...proste servisna
brasna.
 a na 100% tam nemam ochranu, krore sa pouzivaju v obchodoch - kable
vlastna vyroba

Dodo