Video Panasonic II

Martin Marušák m.marusak@volny.cz
Středa Březen 15 08:20:42 CET 2006

Včera jsem v DO vyměnil kondík, zkusím, hurá video reaguje. Zapnu tedy TV a
ejhle, už to nejde. Po pohledání příčiny jsem zjistil, že jakmile je video
spojeno s TV anténním kabelem, na povely DO nereaguje. A co hůř, nefunguje
to už když se spojí jen země obou přístrojů, tj. stínění kabelu bez
propojení signálového vodiče. Z toho vyplývá, že to samé nastane asi i při
spojení přes SCART (momentálně nemám).
Oba přístroje jsou přitom napájené z jedné síťové zásuvky. Mezi zeměmi
(anténní kostrou) je 0,23V a neteče tam prakticky žádný proud (0,02 mA).
Přívodní anténní kabel do videa vůbec nebyl zapojen.

Má někdo nápad, co teď? Zdá se, že se potvrdila ta horší varianta, že do
nebude v samotném DO ale v rekordéru. Určitým východiskem by asi mohlo být
propojení anténním kabelem s oddělením na obou vodičích kondenzátory, ale je
to trochu přes ruku a příčinu to neřeší.

M. Marušák