RE: VF součástky

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Březen 15 07:38:46 CET 2006

Xtaly a filtry např. firma Krystaly Hradec Králové. (Jinak x-tal filtr
10,7MHz/15kHz bych radši vybrakoval z nějaké staré FM stanice - MF z ní
koupíte na každé burze za pár desetikorun).
MARxx např. GES Electronics (má je kde kdo).
Otázka je co si představujete pod pojmem kvalitní kondy. Na běžnou práci a
kmitočty řádu stovek MHz používám běžně prodávané SMD kondy např. z GES.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of pavel pavlp
Subject: VF součástky

Zdravím konferu
Mohl by mi někdo doporučit tuzemského prodejce vf součástek , jako X-tal
filtrů 10.7MHz 15kHz BW , vf zesilovače MAR6 , kvalitní kondy , cívky si
budu muset dělat sám aspoň za totáče to tak bylo a asi se nic nezměnilo
,stříbrný drát snad ještě někde vykopu.  , diodu MV209 a co já vím co ještě
budu potřebovt ;-).