Video Panasonic + DO

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Březen 14 19:58:48 CET 2006

Zdravim,
moje zkusenost s prijmacem DO typu SFH506-xx je takova, ze je docela
nachylny na napajeni (presneji na blokovani napajeni). Jestli vam ve
videu vyschl nejaky elyt (coz se u spinanych zdroju projevi prave po
odstavce, protoze vychladne), muze to byt pricina zavady. Kdyztak zkuste
padalelne k prijmaci DO ve videu dat treba 100n keramiku nebo 1u tantal.
Taky bych zkusil vymenit ten rezonator ve vysilaci, zvlast pokud treba
spadl na zem (casto se o tom nedovite, deti, manzelka, ...).

JDrozd