OT:Vlastnosti spinace starteru

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Březen 14 17:20:15 CET 2006

tcc> Zdravim!
tcc> Nejak mi odmitlo startovat auto- FAVORIT, a tak jsem v
tcc> dobre vire rozebral spinaci civku u starteru, ze bude zadrena.
tcc> Bylo tam sucho, cisto, vse funguje, takze zrada je asi jinde.
tcc> Jenom mne prekvapilo, ze samotna civka ma odpor pouze cca
tcc> 0.41Ohmu, takze z cca 12V bere sama o sobe 29A... Je to v
tcc> poradku? mi se to zda ponekud hodne...
tcc> Predem diky za odpoved, at to tam nenamontuju a pak
tcc> zjistim, ze ma nekde zkrat, ale opakuju spina a pritahuje hezky,
tcc> ale ten odber?

Civky tam byvaji dve, jedna se po pritahu odpoji (je zapojena myslim
na kotvu motoru, takze po rozbehu je na ni podstatne mensi napeti).

Zkontroluijte si kontakty vcetne privodu do civky. Pokud je budete
cistit tak nikdy ne smirkem, pouze okrabavat.

Tomas