Nefunkcny archiv!?

Vít Olmr konference@HW.cz
Úterý Březen 14 14:55:39 CET 2006

Jojo, kouknem na to

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Sent: Tuesday, March 14, 2006 1:50 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Nefunkcny archiv!?

Když už na tom něco děláte... Já mám asi 2 měsíce problém s tím, že mi
nechodí mé vlastní příspěvky. Vím, že se dá jejich doručování nastavit na
webovém rozhraní - učinil jsem několikrát. Celému problému předcházela změna
mé e-mailové adresy. Po její změně webovým rozhraním přestaly ty příspěvky
chodit. Několikrát jsem se pokusil nastavit aby mi chodily, pak jsem svůj
účet zrušil a založil ho znovu - nevedlo to k úspěchu tak jsem se na to
vybodl :-). Vím, že si tu na to stěžovali i jiní účastníci konfery, takže to
patrně nebude jen můj problém. Není to nic, na čem by stál svět ale rád si
své příspěvky přečtu abych viděl, že jsem se nedopustil nějaké chyby.
Kdybyste náhodou věděl, kde je problém...

	Martin