DDS - nakup u Amteku

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Březen 14 13:45:34 CET 2006

Displej je 4 riadky krat 20 znakov.
Ohladom napati je situacia nasledovna:
Riadiaci system bezi cely na 3.3V CMOS, takze pripojeny displej musi
akceptovat logicke urovne 3.3V CMOS. Na trhu su dva druhy displejov so
standardnym radicom HD47xx. Jedny maju napajanie 5V a akceptuju logicke
urovne 70% Vcc co je ca. 3.5V a tieto nie su vhodne. Druhe maju
napajanie 5V a akceptuju TTL logicke urovne, t.j. jednotka od 2.4V a
tieto funguju vyborne.
*Pred kupou si treba pozorne precitat datasheet.*
Displej samotny nemusi mat napajanie 3.3V, musi len akceptovat 3.3V
logicke urovne. Vyber je siroky, ja som kupoval vo Farnelli a v katalogu
som ich nasiel asi 5 typov.
b.