Re: Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Úterý Březen 14 12:58:42 CET 2006

Nikdy, NIKDY, na to nespolehat. Pouzit jako dalsi vrstvu pres nejaky dalsi
spolehlivy algoritmus to ano, ale jako samostatne reseni to v zadnem
pripade neni bezpecne. A v zadnem pripade nesdilet ten samy klic v obou
vrstvach, co kdyz ten utajeny algoritmus ma matematickou slabinu ze ktere
vylezou nejake ty bity klice, sdileny klic by pak oslabil i tu vnitrni
vrstvu.

Nikdy! nikdy!! nikdy!!! nespolehat na utajeny algoritmus. To je zakladni
skolacka chyba na kterou uz si nabehlo mnoho premnoho firem malych,
velkych, i tech nejvetsich. (Viz napr. COMP128 algoritmus pro mobily.)