Jeste ochrana v obchodech

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Březen 14 09:36:58 CET 2006

Ty ramy jsou na nic - uz jsem 3x houkal.
Jednou to byl elektricky zapalovac (bylo mi divne ze houkam, kdyz jdu
dovnitr), podruhe asi mobil a potreti teplomet. Reaguje to na civky, bacha
na to.
Michal

----- Original Message -----
From: "Zdenek Aster" <zdenek.aster@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 13, 2006 11:33 PM
Subject: Re: Jeste ochrana v obchodech

>Jednu sadu jsem i vykuchal, druhou muzu zkusit pronest do obchodu :-)
>Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Jsem presvedcen, ze budes houkat, super je kdyz clovek koupi v malem
kramku kde ochranu nepouzivaji drahou baterku  do klasiky fotaku,
ktera ma  ochranu taky uvnitr, tim ze to nedaktivuji, tak pak je super
do nejakeho kramu s ochranou nakupovat, vzdy pri dovolene
na to naletim, ale musim uznat ze vzdy byli velmi rozumny, tak jsem
ani nechtel asistenci policie, ale jednou se ke mne chovali jak ke zlodeji,
tak jsem rekl, ze dokud nezavolaji polici tak se s nimi odmitam bavit ;-)

Zdenek Aster