Video Panasonic + DO

Martin Marušák m.marusak@volny.cz
Úterý Březen 14 08:21:57 CET 2006

Mám prosbu,

včera jsem po týdenní odstávce připojil znovu video Panasonic NV FJ628 a
nemohl jsem se dostat do menu ladění - dálkové ovládáni jakoby nefungovalo.
Vyměnil jsem baterky a video reagovalo tak jednou na 20. stisknutí. Zkoušel
jsem přibližovat, oddalovat, žádný zvláštní efekt, video zareagovalo celkem
asi jen na 4 povely. Rozebral jsem DO, vyčistil kontaktní meandry i gumu
tlačítek, zkontroloval dig. foťákem - IR dioda po stisknutí bliká. Ale video
reaguje stěží na 1 stisk z 20. Co teď, nemůžu ho ani naladit, protože
tlačítky z panelu se menu standardně vyvolat nedá.

V DO je jen jeden IO, jeden elektrolyt(47uF) a rezonátor. Když jsem foťákem
porovnával svit diody jiného DO, byl první impuls výrazně silnější - že by
tedy elektrolyt? Dnes ho asi zkusmo vyměním, ale nemáte někdo tip, nesetkal
jste se s něčím podobným? Nebo je to přijímač?

Smůla je, že video je asi 25 dní po záruce :( .Osciloskop by asi napověděl
víc, bohužel nemám.

M. Marušák