OT: Jeste ochrana v obchodech

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Březen 13 22:45:00 CET 2006

Ahoj,

vsimli jste si take, ze ted (nevim jak driv) jsou v nekterych
produktech primo uz vevnitr nalepeny ty ochranne prvky proti kradezi z
obchodu? Zrovna dneska mi prisla SD karta SanDisk a USB flash pamet
Kingston. A v obou produktech byly zevnitr obalu nebo uvnitr na
brozurce nalepeny vzdy dva druhy ochran - jedna uzka delsi a jedna
ctvercova. I jsem to vyfotil, kdyby byl zajem, jsou to ty dve klasicke
bezne pouzivane, i kdyz tedy ta ctvercova je na kazdem trochu jina.
Jednu sadu jsem i vykuchal, druhou muzu zkusit pronest do obchodu :-)

Jinak co se tyka SD/MMC karet, tak ja jsem doposud kupoval hlavne
karty Pretec a tam to nikdy nebylo. A ted hned dve firmy najednou.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz