OT: Neco z moji CNC zahradky :-)

DavidS d.free@atlas.cz
Pondělí Březen 13 19:22:10 CET 2006

Trochu si to dovolím upřesnit, "lité" kluzné plochy běžně používáme. Pro
zaručení jejich trvanlivosti je nutné zajistit aby proti plocha byla
broušená a dostatečně mazaná. V podstatě je používáme u lineárního
hydrostatického vedení. Viděl jsem je už i na šnekových hřebenech. Oni
by ty hřebeny asi nešly jinak vyrobit. Používáme licí a špachtlovací
hmoty Diamant Moglice a TLH11.

DavidS