OT: skolstvi - skripta; was: pre zaujimavost :-)

ccw ccw@server.myjavanet.sk
Pondělí Březen 13 14:58:49 CET 2006

Jan Waclawek napsal(a):

> S tymi skriptami je to blby priklad, jednak ludia co by ich vedeli
> slusne napisat vacsinou neucia na VS z ekonomicko-historickych dovodov;
> druhak za to na rozdiel od tych zapadniarov dostanu 5.50Kc/Sk.
>
> Hm, nejak sa mi to furt stocilo do penazi... :-)
>
> wek
U nas je to trochu inak, studenti napisu seminarne prace tie sa potom
zhrnu do jedneho skripta z danej problematiky. Pod skriptom su
samozrejme podpisany pedagogovia, na prvej strane ale  nezabudnu
podakovat studentom za ich pracu.... Kolega  zrovna spracovaval(riesil)
   riesenie prikladov z kinematiky co sa zadavaju kazdy rok v
semestralnych pracach , v spolupraci z jednym doc. - mali by z toho byt
tiez skripta...
Neviem mozno na inych VS sa to riesi inak ........

S pozdravom J. Blatniak