Jake hroty koupit pro mikropajku

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Březen 13 14:20:07 CET 2006

zavisi od mnozstva tavidla :-)
V praci kolofoniu ani ziadne tavidlo vobec nepouzivame (nie je ani na
sklade), takze na zapajkovanie puzdier s vysokou hustotou pouzivam velky
hrot (ekvivalent 602VD/ER-2678) a potom to odsajem odsavacim lankom.
Na pajkovanie SMD velkosti 1206 sa mi osvedcil hrot ca. 602CD/ER-2675.
Hroty so spicatou spickou mi velmi nesedia. Je to ale asi vzdy
individualne. Mame jednu velmi jemnu mikropajku na SMD suciastky, ktora
ma velmi lahku a pomerne malu rukovet, tam je ostry hrot a to funguje
vyborne.

V pohode som tym tym velkym hrotom zapajkoval toto (vyzaduje odsatie
cinu a naslesne dokonaly oplach tavidla)
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/x1.jpg
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/x2.jpg

b.