OT: skolstvi - skripta; was: pre zaujimavost :-)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 13 11:12:24 CET 2006

Michal HW wrote:
> Pekne je to videt na skriptech ktere tu obcas koluji. Ceske uvadeji tisic
> vzorcu, ruzne definice, ktere normalnim lidem nedavaji hlavu a patu. Kdezto
> ty zahranicni uvedou jen ty hlavni vzorce, trochu teorie a vse vyborne
> vysvetli na prikladech.

S tymi skriptami je to blby priklad, jednak ludia co by ich vedeli
slusne napisat vacsinou neucia na VS z ekonomicko-historickych dovodov;
druhak za to na rozdiel od tych zapadniarov dostanu 5.50Kc/Sk.

Hm, nejak sa mi to furt stocilo do penazi... :-)

wek