FT232BM eeprom smazat

GT5 gt5@seznam.cz
Pondělí Březen 13 08:49:35 CET 2006

A co ORG pin na eeprom? je nejak zapojen ?
zkuste zaridit aby "visel"ve vzduchu a nebyl zapojen nikam. To byva
casty zdroj problemu s identifikaci a nefunkci eeprom.
(viz errata)

Hodnoty odporu k eeprom ... viz datasheet.

LP.

> Chci  smazat 93C46 u FT232BM, sw mi to nejde, je tam neexistujici VID
> 0000
> mozna i dalsi chybne informace, nejde tomu nastavit ve win ovladac,
> jde tedy
> bez sundani chipu treba propojenim nozicek 93C46 nebo FT232BM smazat tu
> e2prom?

Zkusil bych nejakym zpusobem zneprovoznit tu EEPROM po dobu co z ni bude
ten FTDI chip nacitat informace. Pokud ji vyhodnoti jako
prazdnou/nepritomnou, nahraje si defaulty a pak by uz melo byt mozne do
ni nahrat pres konfiguraci utilitu spravne udaje.

Ono "zneprovozneni" muzete udelat, pokud nechcete na desce pajet, napr.
tak, ze date paralelne k pullupu na EEDATA nejaky mensi odpor, myslim ze
tak 500R-1k by mohlo fungovat, pripadne jeste mensi. Bez zaruky,
nezkousel jsem to.

Lukas Grepl