Re: Světlo nad sporák

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Březen 13 08:47:09 CET 2006

Jestli to chcete vedet presne, zeptejte se na www.elektrika.cz. Osobne
si myslim, ze nad sporakem by to nemel byt problem, zvlastni predpisy
plati pro koupelnu a "umyvaci prostor" - coz zrejme muze byt i drez a
pokud je vedle sporaku...

Nicmene osobne bych tam dal svididlo s trochu lepsim krytim co se
odolnosti proti vode tyce - jelikoz z hrncu unika para, ktera by se v
tom svidtidle mohla srazet.

P.K.