pre zaujimavost :-)

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Neděle Březen 12 22:00:17 CET 2006

Zdravim,

Jeste bych rad poznamenal, ze jde o ucivo ZS:
vedet ze dolni mez je 0K, kterym se da priblizit pouze castecne.
Vedet prevod K <=> °C
Vedet, ze horni hranice teplotni stupnice asi neexistuje...
Vedet, ze tekute helium 4K

Ja mam trebas tetu, ktera byla na ZS jiz pred sedesati lety.
Je technicky antitalent, byla hlasatelkou v Ostravske televizi, take spis
humanitni oblasti vedeni...

ALE kdyz u mne v pokoji slapla na odpor a ptala se, co to je, tak říkám:
"Diky, to jsou ty 2kOhmy co jsem hledal v koberci!"

Po te tobe si jeste vzpomnela letmo na vzoreček pro Ohmuv zakon!

Jenze když se zeptam bratrance, ktery je na ZS, osma trida, tak nevi, ktera
BIJE!!!!! To same, kdyz mi kolegove na fyzice, gymnazisti, nevi Ohmuv zákon,
pritom jsou to jednickari!

Jak to sakra delaji? No jasne, uci se to zpameti, nabifluji jako pohadku,
odvykladaji jako pohadku a zítra uz nic nevim, protože jsem nepochopil
podstatu problemu.

Realna ukazka problemu základního, středního, ale i obcas i vysokeho
skolstvi. Takovi produkt skol je k nicemu a vysledkem jsou dealeri Zepter
hrncu s titulem!!!

S pozdravem,
                Marek Pavlu