OT: Neco z moji CNC zahradky :-)

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Březen 12 21:29:28 CET 2006

Ja tleskam kazdemu kdo dokaze neco dotahnout do konce - plati vzdy zname
pravidlo ze 90% prace je hotovo za 10% casu a zbyvajicich 10% trva 90%
celkoveho casu.

Jinak na modelarske diskuzi kam jsem take posilal odkazy se "strhla"
debata a vypadnul z ni zajimavej link http://www.metallstore.de/ , kde
maj udajne vse co je treba pro stavbu frezky a vice nez prijatelne ceny.

RadekCX