bimetal

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Neděle Březen 12 18:26:57 CET 2006

Mám jednoduchou nabíječku autoakumulátorů Bosch. Přestala pracovat a tak jsem jí rozebral.

Je v ní jen trafo, na primáru tepelná pojistka, sekundár s vyvedeným středem, kraje přes diody

a ampérmetr na nabíjený akumulátor, střed přes malou plechovou krabičku (asi 10 x 7 x 3mm),

připevněnou na trafu, na druhý pól akumulátoru. A právě ta krabička je problém. Je v ní

bimetalový spínač, který zřejmě podle procházejícího proudu a oteplení trafa spínal nabíjení.

Nabíječka podle stupně vybití přerušovaně dodávala asi 3 - 5A. Nevíte, kde tuto součástku

shánět a pod jakým názvem?