OT:Let OK050 -dnesni problemy ceskeho letadlazachycene radioamaterem.

Tony Malecky tony@malecky.cz
Neděle Březen 12 13:05:58 CET 2006

Jen pro upresneni. Nikde nevidim to jinak. Pokud pisete ze jste delal
zkousky pred vice nez dvema lety a bylo uvedeno ze zmena nastala az
potom...  Soucasne si myslim ze co je v leteckych predpisech muze byt
radioamaterovi, pripadne obcanovi statu uplne jedno. Pro toho je
podstatne co je v zakonu ne?

S tim ze autor o letani toho tolik nevi lze souhlasit, uz ty znalosti
ktere ma o leteckych frekvencich jsou pro radioamatera hodne mimo
rozsah... Ocekavani nejakych hasicu a podobne je spise vylozene laicke.
:-)

Tony OK1HMA