RE: Kde sehnat antistatické tyče

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Březen 12 10:38:03 CET 2006

Posli mi adresu.
Nabalim ti balik tyci, nekolik desitek jich ty mam a momentalne je
nevyuziju.

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

 WWW.ELEKTRONIKA.CZ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr
Sent: Sunday, March 12, 2006 9:43 AM
To: HW Konference
Subject: Kde sehnat antistatické tyče

Zdravím elektronickou veřejnost a prosím o radu, kde by šlo sehnat cca
50
kusů antistatických tyčí na integrované obvody DIL-40 s roztečí řad
vývodů
15,24mm - typickým příkladem jsou procesory 8051 nebo AT89C51. Zkoušel
jsem
oslovit několik prodejců součástek v ČR a všichni je "prý" používají na
distribuci, nikde je nevyhazují jako odpad - tohle mě nejvíc pobavilo u
GM,
které je proslulé svým zasíláním MOSů v igelitových sáčcích :-)

Není zde třeba někdo z nějaké firmy, kde se tyhle obvody osazují do
desek a
tyče tam vyhazují, kdo by byl ochoten mi je zaslat? Náklady s tím
vzniklé
samozřejmě hradím. Díky, Petr.