-5V ATX

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Sobota Březen 11 21:52:36 CET 2006

A jo, seriaky me nenapadly.
Jeste bych dodal, ze (nektere?) zaporne stabilizatory 79L__ maji
problemy (zveda se jim vystupni napeti), pokud pracuji uplne naprazdno,
takze je dobre aspon lehce zatizit odporem. Kdyz tam date odpor 1k mezi
vystup a zem, nic tim nezkazite.

Mimochodem - moje deska Soltek SL-KT600-C1L ke sve cinnosti -5V vetev
vubec nepotrebuje, ale kdyz ji pripojim ke zdroji patricneho napeti, tak
to z nej odebira asi 30mA... zajimalo by me, kde se tech 150mW propali :)