GPS modul BR-355 USB

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Březen 11 18:53:54 CET 2006

Hmm... mam stejne zjisteni  stary ET-131 ( SiRF I ) se mi zda podstatne
stabilnejsi  - co se tyce udaju ( i kdyz urcite min citlivy)
S nadmorskou vyskou toho asi moc nenadelas, ale co se tyce aktualni
polohy je ten SiRF III urcite "neposednejsi"
v porovnani se SiRF I ( pri stejnem poctu druzic ).
Tak nejak jsem byl taky z  verze III sklaman, ta citlivost je urcite
lepsi, mensi odber, ale to je asi tak vse.
U okna stejne chytim max. 4 druzice, pravda se SiRF I nekdy nic.
Mam takovy pocit, ze prave diky vyssi citlivosti a schopnosti zpracovat
odrazene signaly je ten SiRF III tak neposedny.
( Muj osobni pocit)
Taky se mi SiRF III nekolikrat "kouslo" - posilal stale stejna data,
nepomohlo nic jineho, nez sproste odpojeni od napajeni.