Re: OT? Autoalarm Legendford? Nebo nějaký jiný?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Březen 11 17:54:42 CET 2006

Mobil se prepne sam, ale GPS se da velice snadno rusit. Zlodeji to
vedi.

Nejlepsi alarm co jsem zatim videl mel James Bond v Muzi se zlatou
zbrani. Dokonce i z hlediska pojisteni by to bylo vyhodne, protoze za
ohorely vrak da pojistovna penize hned, zatimco kdyz se auto nenajde
tak se musi na plneni dlouho cekat.

Ales Prochaska